Hoe kan ik mijn computergeschiedenis terughalen?

Zoals de vraag luidt,ik wil de geschiedenis terughalen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Je zou een systeem herstel kunnen doen bij winXP.
Je kunt dan een datum kiezen en daar hersteld de computer zich dan na. Nadeel is dat de programma's die je na die datum hebt geïnstalleerd meestal verloren gaan. Zelfde geld ook voor nieuwe bestanden.

Start -> alle programma's -> bureau acc -> systeemwerkset -> systeemherstel.

Heb het zelf zo af en toe ook nodig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je de internet geschiedenis of wat je allemaal gedaan hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt altijd een cursus volgen.
Er zijn ook website waar je dit soort info kunt vinden: http://proto.thinkquest.nl/~llb306/geschiedenis.html

--

Terug halen van je geschienis kan met diverse programma's
- PhotoRec
- GetDataBack
- Restorer2000 (beste in mijn ogen)
- etc

Toegevoegd op 26-05-2009 16:50:38
Het is wel erg technisch dus als je kennis over computers niet je van het is raad ik je aan om dit door een specialist uit te laten voeren. Mits het zo belangrijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitegaande van je vraag neem ik aan dat je bestanden wilt terughalen die je verwijdert hebt.
dan kun je gewoon via google zoeken naar recovery tools en dan vind je wel wat.
als het gaat om je geschiedenis op het internet(bij IE)
kun je een tooltje van acesoft downloaden.(zie bron)
let wel op een een harde schijf bestaat uit sporen en sectoren.
wanneer je iets verwijderd wordt dit dus weer overschreven door andere bestanden.
afhankelijk van hoelang geleden het is werken dus niet alle tools.