aaaah! ik heb foto's gewist uit iphoto en van mn harde schijf die ik per ongeluk nergens anders had opgeslagen en nu ben ik ze kwijt..

is er nog een manier om ze terug te krijgen? ik heb ooit eens gehoord dat er een soort terugspoel functie op een mac zit? ze staan ook niet meer in de prullenbakken van de iphoto of de gewone prullenbak. ik heb ze wel geopend in adobe bridge, maar daar kan ik ze nu natuurlijk ook niet meer in vinden.
t is een opdracht..dus t is gewoon heel dom en heel erg als ze weg zijn..:-(
dus ik hoop dat iemand nog iets geniaal weet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Doe zo min mogelijk met je Mac voordat je de foto's teruggehaald hebt (bijv. met het programma van Leenvanfrisia. Want iedere actie kan wat er van de foto's nog op de disk staat overschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wellicht kan je hier: http://www.squidoo.com/recovertrashmac wat mee.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eerst even of ze niet meer in de prullenbak van de computer zitten, als ja, gewoon met de rechter muisklik de foto's terug op hun plaats zetten, als je niet weet hoe, ga dan eerst even naar de startknop, dan bij computer en daar zou de recycle bin te zien moeten zijn, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik denk het niet dat was bij ons ook we waren ze kwijt