Ik heb hier een WD van 1 terrabyte liggen. Die was een jaar geleden €89,-. Hij doet wat hij moet doen (back up), dus voor mij is hij goed.
Bye the way, Mion, ik zie nu dat je avatar beeldvullend is, en dat je nu voor een stilstaand beeld hebt gekozen. Lag het dan toch daar aan?
jc54
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
dat bewegende was een ongelukje, dat plaatje dat ik had bestond uit 14 plaatjes (wist ik veel), ik heb hem inderdaad vierkant gemaakt en nu doet hij het wel goed.
Nog even en ik krijg de smaak te pakken en neem elke week een andere

Andere antwoorden (3)

Dat is moeilijk te zeggen zo.

Welke eisen stel je er aan?
Hoe groot moet de opslagruimte zijn?
Moet het een mobiele versie zijn?
Is het uiterlijk ook van belang?
Wat voor aansluiting heeft je voorkeur?
Etcetera...

Kijk eens op kieskeurig.nl

Dan kun je zelf aangeven tot welke prijsklasse je zoekt, en meer opties aanvinken, zoals bovengenoemde vragen.

Vervolgens komen er een aantal apparaten naar voren, die voldoen aan je gestelde eisen. Dan kun je bij veel van die apparaten ook nog eens de ervaringen van anderen lezen, die al zo`n apparaat in bezit hebben.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Story station met een opslagcapaciteit van 1,5 Tb.
Ik heb er zelf ook een en hij bevalt me persoonlijk goed.

Heb hem zelf bij Mediamarkt gekocht voor 99 Euro.
Misschien wel iets prijzig,maar gezien de kwaliteit + grote opslagcapaciteit écht geen slechte keuze,lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf hoeveel geheugen je wilt hebben... Maar ik raad persoonlijk aan om een Hitachi Simpledrive 1.0TB te kopen. Hier zit backup software bij, maakt bijna geen geluid en heeft een leuk neon lampje. Die kost rond de 80 euro.