Huh? Mijn laptop met win7 start op, maar muis en toetsbrd reageren niet, blijft hangen in het user keuze scherm. Idee iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Grap van vrienden?
Kijk eens even of je je muis en toetsenbord nog in je PC hebt zitten. Is dit het geval, gewoon nog eens proberen op te starten. Als je draadloos hebt eens de batterijen checken.
Anders in safe-mode opstarten en dan proberen drivers te updaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een USB muis en toetsenbord? Dan even proberen zo'n PS/2 muis en toetsenbord aansluiten en kijken of er dan wel wat gebeurt.

Of als je al zo'n muis en toetsenbord gebruikt, het proberen een USB-muis en toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je wel een user kiezen als je de tab gebruikt, of wordt er helemaal geen user meer gevonden?

In het laatste geval heb je een trojan en moet je naar de laptopdokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer in safe mode in te loggen door f8 ingedrukt te houden tijdens startup en dan kun je de drivers vernieuwen. Als dat niet lukt probeer het dan met een usb keyboard en muis.
als je in safemode kan komen ga dan naar device manager en delete je keyboard enmuis entry en restart dan zal de laptop automatisch het keyboard en de muis vinden en de drivers weer goed aanzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal juist een plus !
indien dit nog niet werkt, moet je het helaas toch in de hd zoeken. met hddregenerator kom je heel ver in het geval van een beschadigde hd