Hoe kan ik hyves van mijn computer verwijderen zonder te veel schade aan te doen aan de andere programma's

Doordat ik hyves op mijn computer heb merk ik dat hij erg traag is geworden en sommige programma's niet goed werken.
Ik ben helemaal klaar met hyves en wil alles verwijderen.
Wie kent dit probleem en kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Kimath
13 jaar geleden
Hyves is een website, geen programma.
Dan valt er niks te verwijderen.
Of heb je iets op je pc staan wat onderdeel van Hyves is?

Het beste antwoord

Hyves kun je wel degelijk op je PC/Mac hebben staan door middel van de Hyves Desktop.
Waarschijnlijk is dit gewoon te verwijderen door op een PC, via het startmenu naar 'programma's toevoegen of verwijderen' te gaan en hem daarin te verwijderen.

Op een Mac kun je gewoon, vanuit je applicatie map het icoontje naar je prullenbak slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt hyves gewoon verwijderen hoor zonder schade aan andere programma's.Zeg wel eerst je account op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normaal gesproken staat hyves niet op de pc zelf geinstaleerd,
je kan gewoon je acount verwijderen, en eventuele snelkoppelingen .

Heb je wel iets van hyves op de pc moet je even kijken configuratie scherm in je pc, en dan bij programmas, als daar wel iets van hyves staat kan je het daar verwijderen,
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Psies !
Ik vraag mij af of dit Hyves wel is.
Natuurlijk kan het zijn dat je browser de hyves pagina niet fatsoenlijk kan gebruiken door een ouder browser versie.

Het is mogelijk dat je gebruik maakt van hyves desktop. Deze kun je gewoon verwijderen via start>hyves desktop> uninstall hyves desktop.
Als ik naar mijn RAM verbruik kijk zie ik dat deze actief 72MB gebruikt. Ik heb hier geen probleem maar heb zelf dan ook 4GB of meer in mijn computer zitten. Indien je hierdoor problemen ondervind moet je dat met meer programma's dit probleem hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik CCleaner en schoon daarmee je computer op, deze is gratis en werkt perfect.
Als je dit af en toe gebruikt zul je zien dat je computer weer sneller wordt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn advies; Kijk bij processen in taakbeheer en bepaal wat exact jou computer zo traag maakt. het kan veel zijn maar hyves lijkt me niet echt de oorzaak.
Dat is namelijk een gedistribueerde database en dat wil zeggen dat de [resentaie bij jou is (beeldscherm) maar wat je ziet staat op een andere computer(s)
Wanneer je weet welke programma`s welke bronnen aanspreken kun je er voor kiezen deze al dan niet tijdelijk uit te zetten.E.e.a. hangt erg van je configuratie en je OS af. Als je maar weinig ram en/of een trage cpu hebt dan kun je er voor kiezen te upgraden. Ten slotte is goed onderhoud ook belangrijk voor goede prestaties.
Scan naar virussen en andere narigheid, defragmenteer regelmatig en ruim niet gebruikte zaken naar verloop van tijd op. Een handig tooltje hierbij is advanced system care in gratis en betaal versie (google en je hebt het zo)
Jou in de gaten wat je pc gebruik is en stem daar op af hoe vaak en waarmee je je computer onderhoud.
Simpel gezegt een snelle computer kan altijd weer snel worden ofwel software of wel hardwarematig.