Een linux verzie voor computer met 65.032 kb ram geheugen?

Mijn broer geeft een hele trage pc met windows er op. Dus ik dacht ik, ik zet lubuntu er op. Maar die moet min 108 mb ram geheugen opstaan en mijn broer heeft er 65.032 kb. Dus zijn er andere verzie`s van linux die wel werken op een ram geheugen van ongeveer 65.032 kb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Knoppix.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of http://nl.wikipedia.org/wiki/Damn_Small_Linux.
Draait op een PC met 16MB.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.damnsmalllinux.org/dsl-n/ zal meer functionaliteiten hebben waarschijnlijk, en past ook. 64MB is de systeemeis.

Toegevoegd na 6 minuten:
En waarschijnlijk zijn er nog wel meer.
Ff de wiki van Linux erbij pakken! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wat dacht je er van om er wat ram bij te planten?

zo te hooren ( iets wat standaart met 65 mb ram werdt geleverd) is het een aude win 95/98.

en dat zal DIMM geheugen zijn en kost niks meer, of je sloopt het uit een rommelmarkt PC