Afsluiten computer (Acer-Aspire) met Vista geeft problemen. Wie kan helpen?

Bij het afsluiten door Vista .... blijft mijn laptop oneindig in sluiten modus... zonder dat hij effectief afsluit.(ook wanneer hij geen updates installeert)
Moet alsnog op de aan/ uit knop drukken
Met het gevolg dat ik steeds in menu kom bij het opnieuw opstarten.
Kent iemand dit probleem ?
Hoe te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

er blijft tijdens het afsluiten een service openstaan die zich blijkaar niet laat afsluiten.
waarschijnlijk om de reden dat die service weggehaald is zonder dat het in het script voor afsluiten is verwijderd
hij zoekt dus naar iets dat hij moet afsluiten maar omdat het er niet meer is blijft hij maar zoeken.

probeer eens de scanner van iobit die kan dat register en afsluit script en opstart gebeuren eens onder handen nemen

succes
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt , dit lukte prima....mijn register zat vol met onregelmatigheden