kijk eens hier maar naar elk syteem heet zijn "qurk"
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg grappig maar ook met een duidelijke boodschap zeker +1

Andere antwoorden (3)

Komt voor, maar minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heet 't dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh geen idee hoe dat heet en of 't überhaupt wel een naam heeft.
Het letterlijke blue screen of death komt juist niet voor op Apple/Mac, omdat het de Windows-manier is om hele heftige crashes weer te geven. Dus alleen als je Windows draait op een Mac zou je een authentieke BSOD kunnen krijgen.

Mijn ervaring met heftige crashes op de iMac was gewoon dat hij bleef hangen en dat hij niet meer reageerde. Dat is ook hoe Linux crasht en dus OS X waarschijnlijk ook (geen ervaring mee).

Maar net als dat Windows ook steeds stabieler draait, draait de Mac ook steeds stabieler, dus zul je het niet vaak ervaren. Steeds vaker worden programma's 'geïsoleerd' gestart, zodat ze niet het hele systeem in de war brengen.
13 jaar geleden
Het is mij nog nooit overkomen, en ben ook nog nooit gegevens verloren. Zoals je met Windows vaak hoort. Natuurlijk was er wel eens iets mis, en moest wel eens ik herstarten. Maar OS X is gewoon een stuk stabieler dan Windows. Met 7 heb ik de nodige BSOD al weer gehad. En m,n macje draait al weer tien jaar;)