Weet iemand wat de vermoedelijke prijs zal gaan worden van Windows 7?

Voor de full-versie danwel de upgrade-versie

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Er komen meerdere versies, die een eigen prijskaartje hebben, net zoals bij Vista.
Bij de starter-edition kun je maar drie toepassingen tegelijkertijd draaien.

In de USA gaan geruchten dat daar de prijzen als volgt gaan worden:

* Windows 7 Starter: $199
* Windows 7 Home Premium: $259
* Windows 7 Professional: $299
* Windows 7 Ultimate: $319
AWM
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dezelfde prijs als voor alle andere sw: €0.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik verkondig helemaal niks. Ik vermeld alleen de meest gangbare prijs die ervoor wordt betaald.
En je gemoraliseer kun je voor je houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je niets zinnigs te melden hebt kun je beter iets anders gaan doen.
Windows 7 ultimate RC is momenteel gratis te downloaden en een jaar te gebruiken.

Vermoedelijk zal de nieuw prijs retail ergens tussen de 200 en 500 euro liggen voor upgrade cq full en dan nog afhankelijk van de 'distro' (Home, SB, Pro, Ultimate en alle tussen smaken).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat de prijs ook wordt.
Het zal te veel zijn.

Zo kort na Vista weer een versie.
Ik heb XP en kan Vista overslaan, maar je zal voor Vista betaald hebben en nu weer een versie zien aankomen.

Daarnaast vindt ik de verwachte prijzne die ik hier zie staan veel en veel te duur voor consumentenprijzen.