Op de volgende pagina vind je een heel uitgebreid overzicht van het verschil tussen de versies.

Professional heeft in ieder geval als extra:
Voer talloze Windows XP-productiviteitsprogramma's uit in Windows XP-modus (afzonderlijke download).

Maak eenvoudig en veiliger verbinding met bedrijfsnetwerken met Domeindeelname.

Naast de mogelijkheid van Back-up maken en terugzetten van het hele systeem die in alle versies aanwezig is, kunt u een back-up maken naar een thuis- of bedrijfsnetwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het grote verschil is vooral dat Home edition niet "gejoined" kan worden aan een bedrijfsnetwerk (DOMEIN/DOMAIN) en m.b.t. sharing opties.