De hardware in de ps3 verschilt nogal. De slim versie is het goedkoopst. verder kan je rekening houden met de zogenaamde gratis spellen die je erbij krijgt. Zonder spellen is het goedkoper en je kan dan zelf kijken voor een leuk spel. Winkels moeten zich aan een bepaalde richtlijn houden voor de prijs, internetwinkels minder.
verder is de tijd waarin je het koopt ook een factor in de prijs. Rond de kerst is het meestal duurder. Je kan ook een prijsvergelijker op internet raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder spelletjes 200 euro.