hoe maak je een site waar je op kunt in logen en iedereen registreren

ik wil zoiets maken als habbo hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je,
een namenlijst?

Antwoorden (3)

Habbo hotel is gemaakt met Macromedia Director, (wat trouwens nu Adobe Director is), en helemaal geschreven in de scripttaal Lingo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je een website maken met registratie en je kan zelf niet (goed) programmeren, dan kan je dit met de meeste CMS sites heel makkelijk doen (Content Management Systeem).

Klinkt heel erg moeilijk, maar eigenlijk betekent het een voorgemaakte site die je met een control panel zelf kunt aapassen. Je hiermee kan je thema’s downloaden die standaard al professioneel zijn. Deze kan je vrij eenvoudig bewerken.

Voorbeelden van deze systemen zijn:
- Php-nuke
- php fusion
- php evolution

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je niet zomaar, en hoe je het moet dan valt ook niet in 2500 woorden (het maximum voor een antwoord) uit te leggen. Aan Habbo Hotel word al jaren gewerkt door een team van meerdere mensen, denk dus niet dat je zoiets zomaar eventjes maakt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je moet sowieso een domeinnaam, een host, kennis van veel verschillende talen zoals HTML e.d., en mensen die je hiermee kunnen helpen.