Waar komt die klik vandaan in Windows Vista?

Ik gebruik windows vista,en als webbrowser explorer.Nou heb ik het geluid redelijk zacht staan.Maar als ik een pagina op google aantik dan hoor je een hele harde klik.En het maakt niet uit of ik het geluid van de laptop zelf zachter zet of bijv. youtube,die klik blijft op zijn hardst staan.

Ligt het misschien aan de browser o.i.d.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan bij Start | Instellingen | Configuratiescherm in Windows. Dan naar Geluiden (en audioapparaten). Je moet daar in de lijst van geluiden dan zoeken naar 'Navigeren beginnen' waar je het geluid op Geen moet zetten. Dit is in alle windows-versies zo, maar het kan overal net iets anders heten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Inderdaad, antwoord is geheel correct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beter antwoord bestaat niet :)