Kan je de iconen in het systeemvak aan de rechterkant van het uur van plaats verwisselen in Vista?

Onderaan rechts in het systeemvak staan een paar iconen zoals msn messenger, antivir, geluid,... kan je die van plaats verwisselen met een programmatje ofzo?

Ik heb het dus niet over iconen op het bureaublad of in de werkbalk snelstarten, maar ik heb het over de iconen in het systeemvak rechts bij het klokje. Kan je die van plaats verwisselen met een programma? Bv. dat het icoontje van msn messenger eerst staat en dan de andere iconen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, met je muis opgaan staan, knop indrukken en slepen naar de nieuwe plaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in xp lukt dit niet, maar mijn broer heeft vista, en die vroeg het, dus in vista kan je gewoon rechts in de systeembalk rechts iconen verplaatsen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker, in 7 ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u