Help me! Ik weet niet wat ik heb geflikt maar ik kan niks meer downloaden welke software mis ik??

Nou ja ik kan nog wel downloaden alleen muziek.. maar geen spelletjes zoals qpang. Okee een dom spel xD maar ik verveel me nogal....
Maar weet iemand hoe het komt dat ik niks kan downloaden??

Ik probeer het uit te voeren maar lukt niet dan zegt ie dit:
"Kan geen toegang op een gegegeven aparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item."

Maar ik ben de beheerder van m'n laptop.. dan zou hij toch wel moeten werken??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat deed het bij mij toen ik een virus op mijn computer had. Geen paniek, het hoeft niet perse een virus te zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarmee wil je wat downloaden? met een downloadprogramma of dingen uit je browser? of gebruik je torrents? maar vaak kom je al een heel eind als je de foutmelding op google intypt:
http://www.pc-helpforum.be/f182/krijg-geen-toegang-tot-exe-files-18538/
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/497943-[maplestory]-toegangsmachtiging-error
http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=39809
http://windu.be/?m=20100423

Het beste antwoord

Klik eens op EXTRA > INTERNETOPTIES>BEVEILIGING en zet de beveiliging lager en probeer het nogmaals. meestal is het euvel nu verholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh dankje :'D
dat kon ook 8D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was het vergeten dat ik het op normaal-hoog had ingesteld. Gelukkig brachtj e me weer terug hier op ;o
anders wist ik neit meer wat ik moest doen. bedankt ;D

Andere antwoorden (1)

Sinds wanneer heb je dit probleem?
En scan je computer even, het kan zo zijn dat je een virus hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh al de heletijd..
ik weet niet hoelang...
Misschien paar weken al?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die nod32 ofzo en avg zeggen dat mijn laptop goed beschermd is :s