Hoe kan ik mijn wachtwoord van "beheerder" terugvinden?

ik krijg regelmatig dit scherm te zien als ik iets probeer te installeren zoals HitmanPro. hoe vind ik mijn wachtwoord terug? ik ben radeloos omdat dit regelmatig gebeurt...

Picture for question
2 maanden geleden
1.5K
TurfGraver
2 maanden geleden
Moet u inloggen met een wachtwoord?
Dit zal dan zelfde zijn.
samaiphon
2 maanden geleden
wat bedoelt u? "zelfde" zijn???
TurfGraver
2 maanden geleden
Zelfde wachtwoord.
samaiphon
2 maanden geleden
sorry snap ik niet; geef eens meer uitleg
samaiphon
2 maanden geleden
ik ken dat wachtwoord niet meer
TurfGraver
2 maanden geleden
Moet je een wachtwoord invullen als je de computer opstart?
samaiphon
2 maanden geleden
ja maar dat heb ik ook al geprobeerd en het lukt niet met dat WW
samaiphon
2 maanden geleden
stop maar omdat ge geen oplossing geeft
ronron1212
2 maanden geleden
Als jij je wachtwoord bent vergeten dan is het over en uit geen toegang
LeonardN
2 maanden geleden
@samaiphon
"stop maar omdat ge geen oplossing geeft" Wellicht ben je niet bekend met het oplossen van problemen.
Het is bijzonder lastig om een probleem op te lossen van een ander op afstand, zonder dat je bij de computer kan. Wat mensen dan altijd kunnen doen is een mogelijke oplossing aandragen.
Wat nu als de volgende stap van TurfGraver het geven is van een tip die je WEL zou helpen, maar TurfGraver niet meer reageert omdat je wil dat hij stopt. Wel ik weet een methode om hier sowieso vanaf te komen. Het compleet herinstalleren van Windows, aangezien je radeloos stelt te zijn, ben je bereid om dat te doen? Dan help ik je graag omdat op een juiste manier te doen zonder dat je gegevens verloren gaan.
samaiphon
2 maanden geleden
Ik denk dat de problemen begonnen zijn torn ik Windows 10 terug geïnstalleerd heb mmmpf.
LeonardN
2 maanden geleden
Weet je hoe je een compleet schone installatie moet uitvoeren? Dus waarbij je de complete installatie eerst wist voor je de installatie begint?
samaiphon
2 maanden geleden
vertel het me graag. ik ben 76 en weet het niet
samaiphon
2 maanden geleden
ik heb een aantal maanden geleden Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en toen heb ik problemen met de klank gehad daarom dat ik daar voorzichtig mee ben. toen heeft het lang geduurd om de klank terug te krijgen...
samaiphon
2 maanden geleden
Hallo Indy, Ga naar Start > Configiratiescherm > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccounts > Kies hier "Uw accounttype wijzigen" of als het om een ander account gaat "Een anders account beheren". dit klopt totaal niet met wat ik op mijn laptop vind; misschien heb ik een verkeerde Windows 10 geïnstalleerd?
samaiphon
2 maanden geleden
hoe kan ik een betere Windows 10 installeren? waar vind ik die?
TurfGraver
2 maanden geleden
Ik probeer het nog 1x.
Wat als u op "ja" klikt?
samaiphon
2 maanden geleden
dan gebeurt er niks
LeonardN
2 maanden geleden
dit klopt totaal niet met wat ik op mijn laptop vind; misschien heb ik een verkeerde Windows 10 geïnstalleerd? Nee er is maar "een" Windows 10
Druk eens op de windowsknop en tik dan
account beheren
in.
samaiphon
2 maanden geleden
Waarom krijg ik tips van Microsoft maar die kloppen niet met de dingen die ik onder Windows 10 op mijn laptop te zien krijg?
LeonardN
2 maanden geleden
Dat is niet MS die dat zegt.
Dat is Joey die dat zegt.
https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/administrator-account-veranderen/4d58c7dc-3f4a-4c80-b36c-bc4f0727bb8f Als jij lid wordt op die pagina kan jij ook mensen helpen.
Maar als je zoiets ziet en de volgorde om ergens te komen is niet exact zuiver kan je gewoon de windowsstartknop inklikken of intikken en dan een term invoeren. Gebruikersaccounts En dan ben je er ook.
Joey zal wel een oudere versie in zn hoofd hebben waar je nog configuratiescherm altijd zag als je start indrukte.
samaiphon
2 maanden geleden
Ga naar Start > Configiratiescherm > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccounts > Kies hier "Uw accounttype wijzigen" of als het om een ander account gaat "Een anders account beheren". dit is niet wat ik vind op mijn laptop, die opties zijn er niet zoals hierboven; hoe dat komt weet ik ook niet en computerherstel kan ik ook niet vinden en uitvoeren; misschien best naar een computerwinkel in de buurt gaan omdat dit maar blijft aanslepen
LeonardN
een maand geleden
die opties zijn er niet zoals hierboven; hoe dat komt weet ik ook niet OMDAT dat niet over windows 10 gaat.
Mijn optie zou zijn.
Zorg dat je bestanden VEILIG staan. (op een losse HDD oid)
Pak een usb-stick van >8GB
Ga naar https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 En doe daar HULPPROGRAMMA DOWNLOADEN (dat is dus de tweede blauwe knop).
Download dat en voer dat programma uit
Kies de USB-stick als medium en start je laptop opnieuw op
Geef in je BIOS aan dat je laptop op moet starten via USB-stick (dat moet je even opzoeken aan de hand van je laptop model)
Dan kan je windows 10 compleet schoon installeren.
samaiphon
een maand geleden
is nogal ingewikkeld voor mij; ik ben 76; dan moet ik een usb stick kopen van 8Gb
samaiphon
een maand geleden
LeonardN ik wil je raad opvolgen en Windows opnieuw installeren maar ik heb geen Usb stick van 8 Gb maar een voldoende
groet externe harde schijf en kan dat daarmee ook of moet die Usb stick apart gebruikt worden?

Geef als eerste antwoord