Hoe los ik dit probleem op met wachtwoorden op mijn Windows 10 PC?

Ik heb Google Chrome opnieuw geïnstalleerd. Ik wil mijn wachtwoorden en de rest synchroniseren Ze staan nog wel op mijn telefoon en tablet. Het werkt niet meer op mijn computer er staat dus even geduld maar dat heb ik niet. Hij staat al zeker een uur aan. Hij blijft hier hangen. Ik heb het antivirusprogramma uitgeschakeld, de zaak opnieuw opgestart maar ik blijf dit probleem houden. Ik krijg de wachtwoorden niet terug in de computer versie van Google Chrome en volgens mij heb ik de Tweestapsverificatie uit staan

Picture for question
3 maanden geleden
Pieterke
3 maanden geleden
Idee: Heb je misschien een adblocker en/of VPN? Dan wellicht één daarvan of allebei even uitschakelen.

Geef als eerste antwoord