Heb je minder dan 10 dagen geleden Windows 11 geïnstalleerd, dan ga je via de Windows instellingen gemakkelijk terug naar Windows 10.

Ga naar de instellingen van je pc. Klik links in de balk op ‘Systeem’ en klik daarna op 'Systeemherstel'.
In het scherm van de herstelopties vind je de optie 'Downgrade'. Klik op de ‘Downgrade’ knop om van Windows 11 naar Windows 10 te downgraden.
Selecteer een reden waarom je wil downgraden naar Windows en klik op 'Volgende'.
Klik daarna op ‘Controleren op updates’ wanneer je nog problemen ervaart. Zo niet, dan klik je op ‘Nee, bedankt’.
Vervolgens klik je 2 keer op ‘Volgende’ en tot slot op ‘Downgraden naar Windows 10’.
een jaar geleden