Hoe reset ik hard een hp laptop?

Ik heb een hp laptop gehad van mijn zus maar krijg hem niet hard gereset via f11. Geeft steeds aan dat het niet kan.
Ze weet het wachtwoord ook niet en dat email gebruikt ze niet meer dus nieuwe vragen gaat niet.

Picture for question
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Wellicht is de herstelpartitie stuk en werkt F11 daarom niet. Als het een Windows 10 laptop is kan je ook gewoon het windows 10 iso bestand downloaden vanaf de microsoft website. Dat vervolgens op een USB stick uitpakken. Dan computer opstarten met die USB stick. Je hoeft niet bang te zijn dat hij om een productcode gaat vragen, dat gebeurt niet. iso downloaden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10ISO
iso naar usb tool: https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=56485 USB stick moet minimaal 8GB of meer zijn en vrij van andere bestanden.

Antwoorden (2)

Kan je de accu verwijderen? Dan is dat een onderdeel van het resetproces.
Ik verwijs je voor het hele proces naar een YouTubefilmpje van HP Support, waarin stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen. Dat is de eerste link hieronder.
De tweede link is voor een YouTubefilmpje, dat niet zozeer gaar over een HP laptop, maar wel laat zien hoe je een Windoslaptop kunt terugzetten naar de fabrieksinstellingen als je je wachtwoord bent vergeten.
een jaar geleden
Beritnieuwenhuizen
een jaar geleden
Het werkte niet
Als het gaat om het BIOS wachtwoord, laat dan alle hoop varen. Dat kan zelfs HP niet voor je resetten. Een nieuw moederbord is wat er dan nog resteert.
escape
een jaar geleden