Hoi Daan,

Je laptop zit misschien net boven de minimale vereisten voor GTA 5, ligt er een beetje aan welke generatie / model i5 het is.

Dus zou je het spel op kunnen starten? Waarschijnlijk wel.
Maar om het 'echt' te kunnen spelen zul je alle instellingen zo laag mogelijk moeten zetten en dan nog zal het beeld af en toe haperen.

Met deze specs zou ik het zelf niet kopen, tenzij hij ergens gratis of voor een paar euro te koop is. dan is het misschien het proberen waard

Heb een paar sites bij bronnen gezet waar je zelf kunt checken of je een spel kunt spelen als je je specs invoert.
En een video met soortgelijke specs waar je kunt zien hoe het spel op je laptop zal draaien.
een jaar geleden