Op je desktop moet een besturingssysteem staan. Het maakt niet uit op welke schijf. De Windows die bij jou opstart vanaf de C-schijf controleert ook de F-schijf.
SimonV
2 jaar geleden
Bordensteker
2 jaar geleden
Dat is een beetje vergelijkbaar met een kast waar 2 ordners met documenten staan. Noem die 2 ordners C en F.
De inhoudsopgave van elke ordner zal voorin die ordner apart opgeslagen staan; je computer bestuurt de documenten in beide ordners vanuit het overzicht dat voorin elke ordner is opgeborgen. Maar de programmatuur om dat te kunnen doen (het systeem van de desktop) zit allemaal bij elkaar in de besturingsbestanden in ordner C.