Hoe kan ik mijn PC resetten?

Ik heb een aantal probleempjes met het resetten van mijn PC.
Wanneer ik mijn PC probeer te resetten geeft het na een tijdje een meldin dat het volgende meldt: "There was a problem resetting your PC, no changes were made"
verder geeft het geen details of foutmeldingen.
Ik heb geprobeerd mijn Windows 10 te gaan updaten maar daarbij gaf het programma (Windows 10 update assistant, gedownload op de site van Microsoft) aan dat mijn hardware te oud zou zijn. Ook heb ik oplossingen gevolgd die in deze video worden verteld (https://www.youtube.com/watch?v=cgNcM7nl9RI) deze oplossingen werkten niet.
INFO:
CPU: Intel I5 4690
GPU: Nvidia GTX 970
RAM: 8GB
Windows: Windows 10 Education N edition 64 bit
Version: 1709
OS Build: 196299.967

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
LeonardN
4 jaar geleden
Als resetten niet lukt via Windows zelf, kan je via https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 zelf een USB stick aanmaken met de installatie bestanden voor Windows 10.
Kies wel de juiste versie met installeren. En zorg dat je bestanden op een veilige plek staan.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er staat dat ik een licentie daarvoor nodig ben. Moet ik een tweede licentie kopen?
LeonardN
4 jaar geleden
Als het goed is heeft MS een profiel van jouw systeem. Je kan dan zonder nieuwe licentie gewoon weer inloggen en MS detecteert dat jij al een licentie hebt. Als het toch misgaat heb je voor 10 euro een nieuwe licentie, gewoon voor Home of Pro.
https://onlinekeys.nl/product/windows-10-professional-oem-3264-bit-multi-language-serial-key/
SimonV
4 jaar geleden
Hier staan ook wat tips:
https://windowsreport.com/fix-pc-reset-fails/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik had ook problemen met een update van windows 10. resetting ging 9ok eerst niet. Heb van alles geprobeerd uiteindelijk to h gelukt door een oude auromatisch gegenereerde back up terug te zetten. Daarna de update tijd zp ver mogelijk uitgesteld zodat ze fouten in de update. al zouden hebben verholpen. Nu na update gister geen problemen gehad. Probeet dus ala het lukt een back up zo ver mogelijk voor de update te gebruiken en hoop dat get werkt voor je.
LeonardN
4 jaar geleden
Je hebt overigens een oude versie van Windows draaien 1709. Normaliter hoor je rond 1903 te zitten.

Antwoorden (1)

Ctrl+alt+delete en klik: naar fabrieksinstellingen