waarom start mijn tablet continue overnieuw op?

het gaat om een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 (GT-5110 Wifi)
het probleem doet zich als volgt voor.

1. tablet start op en het samsung logo met daarnaast "tab 2, 10.1" is zichtbaar
2. Samsung logo met geluid komt in beeld
3. ik krijg een melding in het scherm met daarin "android systeem upgraden, aplicaties open"
4. vervolgens veranderd de melding in "android systeem upgraden, update voltooid"

vervolgens is de tablet maximaal 45 seconden te gebruiken. daarna freezed het hele scherm gedurende 3 seconden, en valt de tablet volledig uit. zwart. Daarna begint hetzelfde proces overnieuw en dit gaat net zo lang door totdat de accu leeg is, of totdat ik hem in Android Recovery Mode <3e> zet.

Problemen
- ik kan in systeem instellingen niet de tablet wissen, daar reageert hij simpelweg niet op, wat ik ook probeer
- in Recovery Mode heeft Wipe Data/ Factory Reset geen effect.

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit.

1.5K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is de processor kapot, een nieuwe aanschaffen dus.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
macuser2000
5 jaar geleden
dat kan niet, want als de processor kapot zou zijn, zou android helemaal niet opstarten. het is puur een software probleem, maar ik kom er niet uit