Windows 7 64 bit kopen en 32 bit installeren

Is het mogelijk om Windows 7 Home Premium 64 bit te kopen, en die serial te gebruiken voor Windows 7 Home Premium 32 bit die ik dan even van FTD download?

Dit omdat ik door de mand ben gevallen door WGA. In de toekomst wil ik 64 bit gaan gebruiken, maar daarvoor moet eerst sommige hardware vervangen worden, alvorens ik overga naar 64 bit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Voor zover ik weet is het bij Windows 7 zo dat je bij installatie kunt kiezen uit 32 of 64 bit. Dus in dat geval hoef je niets te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat denk ik niet. Het is een totaal verschillend produkt, waar ook geen upgrade voor te koop is.
AWM
13 jaar geleden
Zijn verschillende serials.

Alle producten van windows 7 staan gewoon op 1 DVD.
als je vista home edition koopt staat ook gewoon ultimate op de dvd.

Aan de hand van de serial wordt bepaald welk product op je systeem wordt geïnstalleerd.

ook de activatie word gechecked met je serial en HID.
Met een ftd serial zul je mits de windows versie niet goed gekraakt is altijd door de mand vallen.