ik ben mijn lock-screen wachtwoord vergeten van mij samsung galaxy s6. wat moet ik doen?

achterkant wil er niet af
heb al meerde keren 3x fout te doen en dan inloggen met google account, maar dan komt er te staan: probeer over 30 sec overnieuw

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je zou hem kunnen resetten door in recovery mode te gaan. Je raakt dan wel alles kwijt. Alle gegevens die erop staan. Om recovery mode aan te zetten die je dit:
1. Schakel je apparaat helemaal uit door je uit knop ingedrukt te houden totdat je ziet staan 'uitschakelen'.
2. Als hij nu helemaal uit staat druk je: Uit knop, volume omhoog en thuis knop ingedrukt. Wacht totdat je blauwe letters ziet.
3. Ga met de volume knoppen (volume omhoog = omhoog en volume omlaag = omlaag) naar 'Wipe data/factory settings.' Druk met je uit knop daarop en nu gaat hij resetten.