De apps van mijn iPhone 5s doen het niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Verschillende apps op mijn iPhone doen het niet meer. Ik heb hem al een keer opnieuw aangezet maar dit heeft niet geholpen. Daarnaast wou ik de nieuwe software downloaden, maar die kon niet gewondload worden doordat 'er geen internetverbinding was', maar dit wel het geval is.
Naast dat apps uit de app-store het niet doen (zoals Instagram en Snapchat) doet ook mijn agenda het niet. Als ik ze probeer te openen krijg ik alleen een wit scherm te zien.

Daarnaast doet het batterijpercentage het niet. Hij staat nu al voor de 2e dag op 100% terwijl ik hem toch echt gebruikt heb.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
Heb je de nieuwe iOS? Daardoor werken veel apps niet meer

Antwoorden (1)

Misschien eens een backup maken, hem resetten, en vervolgens de backup terugzetten?