mijn home knop van mijn telefoon is kapot wat moet ik doen ?

ik heb een wiko van mn moeder die lang niet meer gebruikt is maar mijn home knop is kapot iemand een tip wat ik kan doen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je zou naar een telefoon winkel of iets dergelijks kunnen gaan en hem daar laten maken. Het kost misschien wat geld, maar dan doet je home knop het wel weer

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ze het hier niet kunnen maken zul je het met een kapotte home knop moeten doen of je koopt een nieuwe telefoon...