Nest outdoor camera aansluiten op een Western digital opslag ?

kan ik een nest outdoor camera aan sluiten op mijn Western digital my cloud mirror
Zodat ik beveiligings beelden terug kan kijken ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, je kunt de beelden niet rechtstreeks bewaren op de Western Digital schijf. Bij de Nest krijg je een abbo wat Nest Aware heet om de beelden te streamen naar de Cloud met 10 of 30 dagen terugkijk opslag. Als je dat niet wenst moet je uitwijken naar een QNAP of Synology NAS waar je apps kunt installeren om de camera stream daar de capturen, aan die NAS kun je eventueel wél die Western Digital Harddisk hangen om de beelden op te slaan, maar dat is een beetje suf want de NAS heeft hier al een voorziening op HD's te installeren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar op de Western digital my cloud mirror van 8 terra zit toch een nas ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
NAS betekent niets meer dan 'Networked Attached Storage' Letterlijk betekent dit: Netwerk verbonden opslag, en dat is het... Je kunt die schijf benaderen via het netwerk over een aantal protocollen zoals FTP/WEB/SSH maar je kunt GEEN applicaties installeren zoals bij een echte NAS(= mini-computer met harddisk opslag) En dat is nou net wat je nodig hebt. zoals de Surveillance Station applicatie voor op de QNAP NAS. https://www.qnap.com/event/station/en/surveillance-overview-s.php