Wat moet je doen als je laptop niet wilt resetten?

Als ik mijn laptop via Windows reset, krijg ik deze melding.
Zijn er nog andere manieren om mijn laptop te resetten?
Laptop is van het merk ACER

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Hier heb ik dat probleem ook wel een keer gehad.
het enige wat bij mij hielp was het volgende.

Haal de stroom volledig van je laptop.
stekkeruit het stopcontact, als je verbonden bent met de netspanning.
batterij uit de laptop losmaken. 1 minuutje wachten.
batterij weer terug plaatsen

Bij mij startte de computer dan weer goed op...

Succes john
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn laptop heeft helaas een ingebouwde accu.

Andere antwoorden (2)

Als je tijdens het opstarten van windows op de F8 toetst drukt, kan je dan misschien in een veilige modus starten? En als dat lukt daar verder kijken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is niet echt een antwoord, meer een suggestie. Ik heb je overigens niet gemind.
Jammer dat je niet vermeldt om welke versie van Windows het gaat. Mogelijk heb je een upgrade uitgevoerd van 8 naar 8.1? In dat geval ontbreken er bestanden die nodig zijn om Windows opnieuw te installeren. Een nieuw installatiemedium kun je gratis downloaden van de website van Microsoft -> https://support.microsoft.com/nl-nl/help/15088/windows-create-installation-media
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Mijn laptop heeft windows 10.