Zitten er in Windows XP nog zogenaamde 'easter eggs' verborgen?

Zo ja, welke en hoe kan je ze activeren ?

(foto: http://melbourneinphotos.com/Easter%20Eggs%20900px.jpg)

Voor gebruikers die niet weten waar ik het over heb:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Easter_egg

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Een heleboel, kijk maar naar het filmpje in de link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, genoeg.
Even googelen op XP & Easter Eggs en je vindt een hele waslijst aan sites, waaronder de 2 die in de bron genoemd worden:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een hele leuke is deze:

1 Open windows notepad
2 Typ op de eerste regel het volgende in (zonder aanhalingstekens): "Bush hid the facts"
3 Sla het bestand op en sluit het bestand.
4 Op het opgeslagen bestand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan krijg ik 8 vierkantjes (er zal wel een lettertype of taal ontbreken op deze PC).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik krijg dat ook - kan je zeggen wat er zou moeten gebeuren?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de japanse karakterset of de chinese karakterset installeert zie je wel lettertekens.
Het is overigens geen easter egg, maar een bug. En het werkt bij iedere combinatie van een 4 letter woord, dan twee keer een 3 letter woord, dan een 5 letter woord.