Mijn laptop beeld springt tijdens gebruik soms op zwart en springt dan weer terug op het normale beeld, wat kan ik hier aan tegen doen?

Als ik mijn Asus laptop gebruik en ik ben bezig dan springt het beeld soms op zwart en na ongeveer 2 seconden is het beeld weer terug op de normale pagina. Weet iemand waar dit aan licht?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.8K

Antwoorden (1)

je zou je drivers kunnen updaten,
dat je scherm op zwart springt kan misschien aan je videokaart (GPU) liggen,

klik op start en zoek naar "apparaatbeheer", klik op het eerste resultaat en dan komt er een scherm tevoorschijn,

klik op het menu "beeldschermadapters", dan zie je één of meerdere sub-menu's,

bij mij staan er de sub-menu's "AMD Radeon HD 6520G", en "AMD Radeon HD 7200 Series" (ik heb er dus 2),

zoek gewoon op internet op jouw sub-menu('s) en dan "drivers download", dus bij mij "AMD Radeon HD 6520G drivers download" en "AMD Radeon HD 7200 Series drivers download" en download de laatste drivers aals je die kunt vinden.

ik hoop dat het je lukt en dat je probleem is opgelost,
Iannis