Kan iemand zonder te bellen of smsen een signaal zenden via de tv kabel ?

Ik ontvang sinds geruime tijd een wekkend geluidssignaal 's nachts wat mijn nachtrust volledig verstoort. De uren zijn meestal afwisselend maar vaak 4.15u of 5.15u. Mijn smartphone, i pad en laptop staan uit en liggen zelfs in de kelder.
Ik verblijf ook in Spanje zoals sinds kort. Daar belde een privé nummer me op en heb ik geantwoord, na de hallo werd er neergelegd en sindsdien heb ik dezelfde beltoon ook daar 's nachts.
Dit is een pestgedrag natuurlijk en ik droom niet ,dus om zeker te zijn had ik graag hierover bevestiging van een kenner.
bedankt om me even te willen helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
"een wekkend geluidssignaal" ??? Waar komt dat geluid dan vandaan ? Uit de speaker van de TV (waarom staat die dan niet uit ?) of van buiten, of nog ergens anders vandaan ? Of hoor je tóch de telefoon, al ligt die in de kelder ?
Ritsuka
7 jaar geleden
wat voor signaal bedoel je precies?

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet. Bovendien als al je apparatuur uit staat, tv, telefoon ipad, kan er nooit een geluid uit komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat kan. Alle tv-uitzendingen komen via een signaal binnen via de tv-kabel. Ook kan je ja als je internet hebt via de tv-kabel op die manier signalen van een ander ontvangen.

Als de tv uit staat kan er echter geen geluid uit komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Als de tv uit staat kan er echter geen geluid uit komen." Huh? Echt niet?