hoe installeer ik een moederbord driver op een computer zonder dvd-speler ?

Ik heb net een gaming pc binnen gekregen. Alleen ik heb er geen dvd-speler bij samengesteld. Best wel dom dus. Maar ik heb windows 7 geinstalleerd op een usb stickje op mijn andere computer. Nu moet ik alleen nog ASUS Moederbord installeren maar ik weet niet hoe, kunnen jullie mij helpen?
Terzijde heb ik ook een TP-LINK wireless usb adapter gekocht maar daar kom ik ook niet verder mee.

Groet,
Rico Stegehuis

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
7 jaar geleden
In de bios de USB als eerste opstart partitsie aanwijzen.
Info: https://www.windows-helpdesk.nl/installeren-usb-stick/

Antwoorden (2)

Als je al Windos op je computer heb staan kun je de driver gewoon bij de fabrikant downloaden wat ook een mooi alternatief is is snappy driver installer (sdi)
Een USB stick of je koopt een externe CDROM dvd speler deze sluit je aan op je USB poort in deze drives zij volgens mij niet zo duur kortom keuze genoeg om de driver op je computer te krijgen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bekijk youtube filmpjes dit is te lang om uit te leggen maar een dvd drive kan je gewoon via de power adapter aansluiten alleen dan moet hij ook aan je moederbord. maar windows kan je installeren via een usb