Hoe zet ik Emma Buntus 2 Xubuntu naar windows 7 home premium (zie utileg)?

Hi, ik heb windows 7 home premium pakket gekocht omdat Emma Buntus 2 Xubuntu niet fijn werkt zoals ik eerder hier vertelde. Kan iemand mij de instructies geven over hoe ik het moet openen en met wlek mapje en wat ik moet hebben enzo.. etc.. ik heb het zelf geprobeertm aar weet niet hoe het moet en nee er zit geen instructie bij want heb het online gekocht wat je niet in huis krijgt maar via de email.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zet alles wat je wil bewaren op een externe harddisk of usb stick, daarna windows van af cdrom installeren en alle unix partities wissen, alles gaat er dan van af.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
0. Bewaar je belangrijke bestanden
1. Download hier de ISO https://www.microsoft.com/software-download/ en brandt deze via de tool of maak een USB-stick via de tool.
2. Zorg dat je PC boot vanaf de gewenste drive (DVD of USB) via je BIOS.
3. Zorg tijdens installatie dat je alle partities verwijdert