Hoe stel ik het zoek programma Google weer in .?

Als Zoek programma gebruikte ik Firefox en Google Chrome
Dit is veranderd in Edge dit weigerd Windows 10 te veranderen in Instellingen Hij laat de icoon wel zien maar het plusje blijft staan,

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Amadea
7 jaar geleden
Gewoon Edge links laten liggen en Firefox en Chrome blijven gebruiken. Dat werkt in Windows 10 (ja ja, ik ben gisteren ook overgestapt!) uitstekend.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je bedoelt internetbrowser, maar los van dat snap ik niet wat je bedoelt met: Dit is veranderd in Edge dit weigerd Windows 10 te veranderen in Instellingen Hij laat de icoon wel zien maar het plusje blijft staan,
Ritsuka
7 jaar geleden
In elke browser kun je Google als zoekmachine gebruiken

Antwoorden (1)

Klik op uw computer op het menu Start Startmenu.
Klik op Instellingen Instellingen.
Selecteer Systeem en vervolgens Standaard-apps.
Klik onderaan bij Webbrowser op uw huidige browser (meestal Microsoft Edge).
Klik in het venster 'Kies een app' op Google Chrome.
Voeg een snelkoppeling toe aan de taakbalk zodat u Chrome later snel kunt openen:

Open Chrome op uw computer.
Klik in de Windows-taakbalk onder aan het scherm met de rechtermuisknop op Chrome.
Klik op Aan de taakbalk vastmaken.
Bekijk voor meer hulp deze stapsgewijze video (1:00):