Hoe krijg ik mijn algehele beeldscherm (van de tv aangesloten op mijn laptop) weer kleiner?

Het is als volgt gebeurd, mijn pc is een laptop nu. Die heb ik op mijn televisie aangesloten. Opeens stootte ik tegen mijn toetsenbord en werd mijn scherm heel groot, zo groot dat ik niks zie en kan doen op mijn scherm. Als ik de beeldschermkabel eruit haal, en mijn laptop check , dan is het scherm wel normaal. Maar zodra ik de kabel erin stop dan zie ik dat de scherm weer hetzelfde is. Erg vervelend en ik heb al op controll gedrukt en alt en daarbij de plus en min knop, het schrollen daarbij ook, alles uitgeprobeerd. Maar ik denk dat er een bepaalde handeling is dat het weer goed moet krijgen. Ik heb op internet naar info gezocht, maar niets gevonden.

k denk dat ik met mijn knie aan de linkerkant van het toetsenbord zat, toen het gebeurde.

Verder ben ik in de resolutiescherm aan het kijken, maar ik snap er tot heden niks van. Ik zit nu achter mijn laptop en heb deze even niet op mijn tv aangesloten, vandaar ik kan lezen dit en zien. S.v.p. ik hoor graag de oplossing, het zal vast om een knoppen-combinatie gaan, daar dit via een knoppen-combinatie gebeurd is.

Bij voorbaat dank!

(nogmaals, het gaat niet om mijn internetscherm, maar over de scherm van de tv die aangesloten is op mijn laptop).

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Stel je laptopscherm weer in als PRIMAIR.
Stel vervolgens de resolutie opnieuw in.

Daarna kan je het beeldscherm weer aansluiten.