Kan je 2 verschillende besturingssystemen op 2 beelschermen draaien?

Ik heb 2 monitoren en 1 computer met kali en Windows 10 erop. Nou wil ik graag op een monitor Windows 10 en op de andere kali draaien op het zelfde moment. is dit mogelijk? Zoja hoe?

ps. Ik heb nog eventueel een extra videokaart als dit nodig is.

Toegevoegd na 21 uur:
Ik heb 2 monitoren en 1 computer met kali en Windows 10 erop. Nou wil ik graag op een monitor Windows 10 en op de andere kali draaien op het zelfde moment. is dit mogelijk? Zoja hoe?

ps. Ik heb nog eventueel een extra videokaart als dit nodig is.

Als dit mogelijk is?
Is het dan ook zodat wanneer je de beeldschermen aan hebt en je pc aandrukt gelijk werkt en niks meer hoeft te doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja dat kan via virtualisatie.

http://www.howtogeek.com/170870/5-ways-to-run-linux-software-on-windows/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het dan ook zodat wanneer je de beeldschermen aan hebt en je pc aandrukt gelijk werkt en niks meer hoeft te doen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ehm wellicht kan je het wel zo instellen. Maar je moet het zo zien: Je start Windows
Je opent VM-Ware
Je start daarin Linux
Je sleept VMware naar je andere beeldscherm Die stappen kan je dus wellicht automatiseren. In dit voorbeeld draait Linux dus onder Windows, het zal ook andersom kunnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Enig idee hoe ik dit kan progammeren? Mijn idee was namelijk gewoon 2 besturingssystemen runnen op 2 beeldschermen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn idee was namelijk gewoon 2 besturingssystemen runnen op 2 beeldschermen Tsja, je zal hier zelf toch behoorlijk wat werk in moeten steken. Alles zal niet zomaar werken. Wat je wil is geen gewone situatie. Je hardware moet het allemaal aan kunnen en Linux draait nu dus niet native op de hardware. Je zal het als een project moeten zien. Niet als 1-2-huppakee we hebben succes/het gewenste resultaat. Niet dat het niet zal lukken, maar dat ligt ook deels aan eigen inzet en kunde (of zoeken op google naar een oplossing).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aan mijn pc gaat het niet liggen die kan het makkelijk aan!
ja dit kan, die extra graphics zijn daarbij wel handig om te gebruiken, aangezien je met virtualisatie werkt
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het dan ook zodat wanneer je de beeldschermen aan hebt en je pc aandrukt gelijk werkt en niks meer hoeft te doen?