hoe zet je het toetsenbord weer goed bij een Asus transformer book?

ik heb sinds kort een asus transformer book, dus een tablet met toetsenbord, sinds gisteren doet me toetsenbord dus raar en krijg ik geen vraagteken bij vraagteken enzenzenz.. ik heb alt shift al geprobeerd, taalinstelling staat op nederlands, cntr alt ook geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je geeft niet aan welke Windows-versie je hebt. Afhankelijk hiervan kan het zijn dat je moet gebruiken. Je kunt bij de taalinstellingen kijken naar welke toetsenbordindelingen er zijn geïnstalleerd. Verwijder alle indelingen anders dan Verenigde Staten Initernationaal.

Antwoorden (1)

4 a 5 keer control + shift in tegelijkertijd indrukken, daardoor zou het weer goed moeten staan.