Kan ik het pijltje van mijn muis groter maken?

Ik heb een Windows XP voor mijn opa ge installer maar nu kan het huis pijltje niet goed zien

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Antwoord:

Ga naar Start en vervolgens Configuratiescherm
Tik rechtsboven Toegankelijk en kies Wijzigen hoe de muis werkt
Kies een kleur en grootte van de muis
Klik op Toepassen en dan OK

Informatie overgenomen van: http://www.pctipvandedag.nl/vraag-antwoord/hoe-maak-ik-de-muisaanwijzer-groter#ixzz42EmMIQOn
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
De vraag gaat over Windows XP. Heb je gecheckt of het daar ook zo werkt? Ik betwijfel het.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij Windows10 in het zoekvenster links onder Toegankelijk intikken.
Toegankelijkheidsinstellingen voor muis.
Kan kiezen uit drie mogelijkheden. Hoef niet op toepassen en Ok te klikken.