outlook10: kan ik daarmee ook automatische boodschappen aan afzender creeren?

ik ga over naar andere provider maar houdt nog even mijn oude e-mailadres aan en wil iedereen die bericht naar dat oude adres stuurt verwittigen om mijn adres te wijzingen.
ik heb geen professionele versie.

zo niet, wat is een praktisch alternatief?

Toegevoegd na 3 uur:
ik vind de eerste reactie wel passend, Maar de vraag is wat ik overhoop haal als ik doe wat de instructie zegt. Of maakt een exchangeserver niet zoveel verschil?

Toegevoegd na 3 uur:
mijn provider is telfort, wat zou die kunnen betekenen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Wat is je provider?
Je kunt dit doorgaans ook bij de provider zelf aangeven.
SimonV
8 jaar geleden
Bij Telfort kun je eenvoudig online de instellingen voor e-mail wijzigen. https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/gebruiken/webmail.htm Log met je gebruikersnaam/loginnaam en wachtwoord in op Telfort webmail.
Ga naar 'Instellingen'.
Kies "Out of office reply (aut. bericht bij afwezigheid)"
Hier kun je inkomende e-mail automatisch beantwoorden met een standaardbericht https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/instellingen-webmail-wijzigen.htm

Antwoorden (1)

Je kunt de afwezigheidsassistent instellen. Vanaf het moment dat die aan staat krijgt iedereen een, door jezelf op te stellen, bericht als hij/zij een mailtje naar je adres stuurt.

Voor instructies, zie de link.