Als ik windows 10 download ben ik dan al mijn opgeslagen mappen en foto's kwijt van windows 8.1 ?

Ik heb nu windows 8.1

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

in principe kan je gewoon upgrade geen probleem.
in feite wordt alleen de map C:\ windows en alles daaronder herschreven
dus alles daarbuiten blijft wel bewaard

handig kan wel zijn een backup achter de hand te hebben van al je belangrijke (losse) documenten op bijv een D:schijf of een externe schijf
Je mail hoeft meestal niet als je die altijd al online leest
gmail hotmail etc

Gebruik je offline email programma als outlook offfice (oudere versies) o.i.d
dan kun je van je mail beter ook een backup maken

meestal is het geen probleem maar toch

oudere programma's zal waarschijnlijk niet aan de orde zijn ?

Als er ergens iets four kan gaan is het met (nog) niet compatible drive hardware als printer etc

gebruik je veel oudere games dan kan het herinstalleren nadat windows 10 erop zit wel vaak problemen opleveren

Maar meestal als ze er al op staan is het wel te doen
capthavoc
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ligt eraan als je vanuit windows 8.1 naar windows 10 gaat upgraden dan heb je een optie om al je bestanden te behouden of dat je een 'clean install' doet maar als je je bestanden wilt behouden dan moet je de optie kiezen om alles te behouden of er is nog een optie dat je alleen je foto's en filmpjes behoud, de keuze is helemaal aan jouw