Waarom kan ik niet meer kopiëren naar"documenten" ?

Als ik met rechter muisknop klik op" kopiëren naar" zijn er een aantal opties waaronder naar documenten,deze staat er nu niet meer bij.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Amadea
8 jaar geleden
Gaat dit over Word? Zo ja, welke versie en welk computersysteem gebruik jij?

Antwoorden (2)

De inhoud van dat menu is, verassend, gewoon een folder met snelkoppelingen.
Mijn Windows staat in het Engels dus ik moet wat gokken qua namen, maar we proberen het.

Als je in de adresbalk van Verkenner intypt:
shell:sendto
en dan enter, kom je als het goed is terecht in die folder (in appdata, roaming, etc). Hier zie dus dingen zoals Bluetooth, E-mail ontvanger, Bureaublad.

Daar zou dus ook Documenten tussen moeten staan. Als dat inderdaad niet zo is kan je, nog steeds in Verkenner, een nieuwe snelkoppeling maken door de map Documenten er heen te slepen. Dat kan gewoon met je linkermuisknop, is de standaard actie voor die folder.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, je moet het niet in de verkenner pasten, maar in de text box.

Klik op Windows - R
en dan daar shell:sendto
Dan kom je in de sendto menu.
En daar kan je dus inderdaad een nieuwe documenten snelkoppeling maken zoals mijn voorganger zei.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
OK,
Zal het straks proberen.
Staat daarna de map documenten ook nog wel gewoon als map in " Mijn pc" ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kom dan in scherm waar in staat,
tony risse-appdata-roaming-microsoft-windows-send to daaronder,
bureaublad(snelkoppeling maken)
email geadresseerde
fax ontvanger
gecomprimeerde(gezipte)map een snelkoppeling documenten op bureaublad is er al,die werkt ook. Hoe nu verder,waar moet in de naam documenten intikken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is gelukt ,
Bedankt,helemaal blij!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, voor de andere lezers: Als je een (nieuwe) snelkoppeling maakt, dan blijft de map documenten natuurlijk gewoon staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De methode van @SteveB is niks mee, in wezen is het precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
correctie: "niks mis mee".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje @compris. Het is inderdaad exact dezelfde actie alleen vanuit een andere plek. Veel mensen hebben problemen met de run dialog dus die vermijd ik liever. Anyway, @foofighter is geholpen en daar gaat het maar om.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hm.. ja, je hebt gelijk Steve.
Ik probeerde je methode, maar ik kreeg alleen zoekresultaten in Google.
Maar ik besef nu dat de verkenner iets anders is als de adresbalk...
In de verkenner werkt het inderdaad ook.