Kan ik zo Windows op een Mac installeren?

Ik heb via microsoft het gratis iso-bestand gedownload en ik ben van plan om dan bij bol.com de code aan te schaffen voor 50 euro die ze dan met de mail naar je sturen.

Kan ik dit zo allemaal installeren los van elkaar met bootcamp? Of moet ik voor 135 euro alles in een keer kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
moet lukken met bootcamp volgens mij
weet alleen niet of die iso een ander windows versie verwacht maar volgens mij is dat niet het een probleem.
omdat je deze ook clean moet kunnen installeren
met een geldige windows (10?) serial zal het geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het zal waarschijnlijk wel lukken.

Antwoorden (1)

Ik denk persoonlijk dat het wel kan, hoewel het erg veel gedoe is. Misschien kun je beter een nieuwe Windows aanschaffen, maar als je per sé bij een Mac wilt blijven, dan lijkt me dit een goede en betrouwbare oplossing! Succes!