Hoe krijg ik deze icons (zie bijlage) difinitief weg in W10?

Van alles geprobeerd maar blijven steeds terug komen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze blijven steeds terug komen op het bureau blad.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

1. Open het Configuratiescherm (kleine pictogrammen).
2. Open: Mapopties.
3. In het dialoogvenster dat opent, selecteert u het tabblad: Weergave.
4. Plaats een vinkje bij: Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen).
5. Bevestig met OK.

Toegevoegd na 46 minuten:
Je kunt Mapopties ook bereiken via Verkenner -> Extra.
SimonV
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Is het al gelukt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja werkt wel ,maar nu is wel alle meldingen weg .
Wilde eigenlijk weten of dit het zelfde mogelijk is in w10 wat ook in w7 kan daar kan men aanvinken waar men geen mededeling van wenst.
SimonV
8 jaar geleden
'k Heb zelf geen W10, dus wellicht is dit op GV vragen een optie.