Wat houd de code in DIFxdriverpackage install error=10?

heb mijn printer opnieuw willen installeren nadat ik windows10 er ophad gezet en weer verwijderd nu krijg ik deze code bij istallatie software voor deze printer (brother dcp-195c) via de website lukt het ook niet.
wat kan ik nu doen ,en wie heeft raad?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Uninstall programma downloaden.
Deïnstalleren.
Drivers erbij downloaden en alles schoon installeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waar haal ik dat uninstall progje op de site van leverancier word ik geen wijs uit?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deinstalleren kan op de volgende manier voor jouw model:
http://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=nl&lang=nl&prod=dcp195c_all&faqid=faq00000071_005
Deinstalleer eerst de software en driver van Brother via:
http://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=nl&lang=nl&prod=dcp195c_all&faqid=faq00000071_005

Start de PC opnieuw op (sla dit ajb niet over!) en installeer na opstarten software en driver opnieuw vanaf:
http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=nl&lang=nl&prod=dcp195c_all

Je printer zou nu opnieuw goed geinstalleerd moeten zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
lees 'via' als 'via de aanwijzingen op'
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heb je raad opgevolgd, maar installeert de stuur progammaas niet krijg daar fout melding van helaas
dus kan nog niet verder
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke foutmelding krijg je?