Als Google Chrome is geopent komt mijn taakbalk niet meer terug omhoog, hoe kan dit?

Hallo,

Ik heb de functie 'Taakbalk automatisch verbergen' aanstaan en dit werkt naar mijn mening heel fijn. Het probleem is alleen dat als Google Chrome geopent is deze niet terug komt als ik met de cursor naar onder ga. Ik moet dan eerst Chrome minimaliseren en dan komt hij weer wel omhoog.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Gebruik je Windows 8? Dan komt het omdat Chrome als app werkt voor je