Waarom ziet mijn laptop mijn telefoon niet meer via de USB aansluiting?

Mijn laptop herkent sinds vandaag m'n telefoon (OnePlus Two) niet meer. De telefoon geeft wel aan dat hij opgeladen wordt, maar gaat ook niet naar het scherm waar ik (normaal gezien) kan instellen dat hij in Media/Massa-opslag modus of oplaad modus moet gaan.

Waardoor kan dit komen en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer eens een andere usb-poort op je laptop, als dat niet werkt probeer dan eens om je kabel schoon te blazen (de uiteinden) en ook de USB-poort op zowel je laptop als je smartphone. Als dat ook niet werkt, herstart je laptop dan. En als dat ook niet werkt, probeer dan de usb-drivers voor je smartphone opnieuw te installeren. Anders ben ik bang dat de kabel kapot is.

Antwoorden (1)

Zorg ervoor dat je de usb kabel van de oneplus two gebruikt die in de stekker zit. Hierdoor herkent de computer jouw telefoon beter. Daarnaast moet je misschien je drivers updaten.