Als ik mijn pc (met windows 10) opstart moet ik een wachtwoord invoeren, hoe zet ik dit uit?

Als je je computer opstart en deze heeft windows 10 moet je altijd een wachtwoord invoeren, hoe zet ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Druk op de windowsknop op en het toetsenbord en druk daarna de letter r in.
(dus windowsknop + R) dan verschijnt een linksonderin het scherm een venster, toets hier netplwiz in, en klik op OK. Hiermee open je een venster dat gebruikersaccounts heet, en vink hier het hokje uit dat is aangevinkt. Als het goed is hoef je nu geen wachtwoord meer in te voeren.

Veel succes!