Ik heb onlangs Windows 10 geinstalleerd en krijg nu steeds de melding startmenu en cortana werken niet. Hoe los ik dit op?

Er wordt geadviseerd me af te melden zodat Windows het vanzelf herstelt maar dat gebeurt niet. De melding popt steeds weer op. Wie helpt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk even of er updates zijn
ik lees op andere sites dat sommige mensen er opeens vanaf zijn dus dan denk ik dat ze een update hebben gekregen wat dit probleem oplost Anders even kijken of er nieuw drivers zijn voor je hardware en die updaten misschien dat dat helpt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Opgelet met de update van 18/09.... bepaalde hackers hebben deze gestuurd... dan wordt het pas écht gevaarlijk.

Het beste antwoord

Ik heb het zelfde probleem en ik volgde de instructies op de weergeven website, maar als de startknop het hierna nog steeds niet doet moet j wachten op een nieuwe update van windows. Als je de uitleg niet snapt op de website, er zijn een heleboel filmpjes op youtube.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe het komt dat er een melding wordt gegeven over het startmenu weet ik niet, maar wat Cortana betreft kan ik je misschien wel helpen.

Om van Cortana gebruik te maken moet de locatie en de taal aangepast worden, bijvoorbeeld naar USA-Engels. Cortana is niet beschikbaar in Nederland of de Nederlandse taal.