Als je vanuit windows 8.1 een upgrade uitvoert naar windows 10 dan heb je een maand de tijd om, indien je niet blij wordt van windows 10, terug te gaan naar windows 8.1.

Je maakt de installatie van windows 10 dan ongedaan en daarna is windows 8.1 weer ongeveer hetzelfde als voor de upgrade naar W10.
Dit kan niet als je een schone installatie van windows 10 doet (je harde schijf formatteert)

Zie de bron link voor info hoe je alles terug kan zetten.

Nadat je van win10 terug bent gegaan naar win8.1 krijg je gewoon weer de melding dat je mag/kan upgraden naar win10
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, als het maar binnen de gratis periode van een jaar gebeurt. Anders moet je betalen. Windows 8.1 "ziet" niet dat het al een keer is geüpgradet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
bedank voor het antwoord,
Windows 8.1 zit inderdaad maar hoe vaak mag dit binnen een jaar?